miercuri, 16 februarie 2011

Expert Lotto 5

Am avut ocazia sa experimentez mai multe programe reductoare pentru loto si am ajuns la concluzia ca cel mai bun pe care l-am testat (si l-am si achizitionat in final), este Expert Lotto 5. Are o serie mai mult decat completa de filtre de reductie a variantelor jucate, si un motor bun de analiza a bazei de date cu variantele castigatoare din trecut.
De asemenea, mi-a placut ca poti sa iti definesti singur loteria pe care vrei s-o analizezi, sa-ti incarci history sub format .csv, .xls sau .txt, sa definesti numerele suplimentare ca numere principale, sa analizezi variantele filtrate dupa history, e un adevarat ajutor pentru jucatorii pasionati de loto.
Singura problema pe care i-am gasit-o e ca la bazele de date cu history predefinit (cateva zeci de jocuri de loterie din lume), ai link-uri pentru update care nu functioneaza sau mai rau iti incarca gresit numerele extrase. Oricum, pentru 2-3 jocuri diferite pe care le abordeaza un singur jucator, se poate actualiza manual baza de date cu fiecare extragere.
Programul il puteti downloada gratuit aici si nu uitati sa il si cumparati daca va place. Pretul este de 65.72 euro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu